باید بزنی دیگه برای عفونت نگرفتن خودته چرا انقدر مقاومت میکنید جلوی علم
اولش نه چون تارسیدم یخ گذاشتم ازفرداش یه کوچولو در داشت که کیسه آب گرم گذاشتم عصرش هم دکترم بهداشت گفت رفتم حموم وزیردوش آروم ماساژدادم که جاش ورم نکنه
هنوز وقت داری بزن
باید بزنی اگه ۱۰ سال گذشته از اخرین باریک زدی.
و از ۲۶ تا ۳۲ میتونی واکسن روبزنی من خودم ۳۰ هفته زدمش
منم هنوز نزدم امروز رفتم بهداشت گفت هفته دیگه بیا تا واست بزنم
این واکسن برای چی هست؟
مشکلی پیش نمیاد واسه بچع؟
من نزدم
اگر ده سال گذشته باید بزنی
الان تایمشه
چقدرازاخزین تزریق میگذره .اگه ده سال باشه بایدبزنی تا۳۰هغته هم زمان داری من ۶فروردین زدم
اگه ۱۰ سال قبل زده باشی باید الان بزنیی
عیب داره ۲۸تا۳۲باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.