ویار نخود فرنگی پخته با نمک😅😅کیا دوسدارن

۱۱ پاسخ

وای نههههه

من چه وقتی باردار نبودم چه الان عاشق نخود فرنگیم

من در حالت عادی هم خیلی دوس دارم
نفاخ نیست؟؟

عاشقشمممممممم😍😍😍😍😍

نهههه

فقط زرد آلو 🥺🥺

با یکم لیمو🥲🥲🥲

من از بچگی تا الان ازش بیزااااارممم

هوووم من عاشقشم

نعععععع🫣

وای من اصلاااا🤢🤢

سوال های مرتبط