خانوما من تازگی ها خونریزی لثه پیدا کردم ، این طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم لثه هام بادکرده و حساس شده وقتی مسواک میزنم خون میاد حتما ب دکترت بگو من ب دکترم گفتم برام ازمایش نوشت

اره منم تو دوتا بارداری هام لثه هام حساس شده خونریزی میکنه برای من خیلی چیز خاصی نیست چون میزانش کمه
ولی دختر خاله همسرم خونریزی لثه اش شدیدتر بود وقتی میخوابید دهنش پر خون میشد
شما بازم با دکترت مشورت کن

من دندونام حساس شده به سرد و گرم ، با اینکه همه دندونامو درست کردم ، حتی اونیکه عصب کشی شده هم درد میکنه 😐

اره عشقم طبیعیه

بلهههه

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان معجزه مامان مامان معجزه هفته هشتم بارداری
مامان هدیه خدا🤰👶♥️ مامان هدیه خدا🤰👶♥️ ۹ ماهگی