۳ پاسخ

حالا زوده از طریق شیر دهی لاغر بشی
بچه از چهارماه رشدش انفجاری میشه
به نظرم از شیش ماه رژیم بگیر

قوت شیرت خیلی کم میش

وای منم دنبال رژثمم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی