من کلا لاغر بودم از اول حتی قبل زایمان هم به وزن اصلی که باید باشم نرسیدم بعد زایمانم که کلا اینقدر درگیر بچه ام که وقت نمیکنم حتی چیزی بخورم فقد ی لیوان چای میتونم از صب تا ظهر بخورم تا شوهرم بیاد بتونم چیزی بخورم🤦🏻♀️الانم خیلی لاغر شدم
نه ربطی به خوراک ندارهچبعضیا کلا ژن شون اینطوریه که تو شیردهی لاغرمیشن
من خودم نه تو بارداری نه شیردهی چاق نشدم
دوس داشتم یکم حداقل توپرمیشدم
خوراکم خیلی خوبه همه چی میخورم اما چاق نمیشم
ازاونجایی کدخترم کولیک و رفلاکس داره پرهیز غذایی دارم و تا دوماهگیش هیچی نمیخوردمواقن کم کم شروع کردم میخورمک معدش عادت کنه بعدها اذیت نشه خودش،
تقریبا طی یماه شایدکمتر رسیدم وزن قبل بارداری
اینجور ک پیش میره دارمکمترممیشم😑
من که روزبه روزلاغرترمیشم همه لباسام برام گشادشده چون پسرم حساسیت به پروتئین گاوی داره درکنارش رفلاکس وکولیکم داره 80درصدغذاهاوموادغذایی هارونمیتونم بخورم یه چیزایی محدودمیتونم بخورم واسه همین خیلی لاغرشدم وضعیف😞
کاشکی من چاق بشم شدم نی قلیون
من کلا از قبل بارداری لاغر بودم ب این امید بودم بعد از زایمان چاق میشم ولی برگشتم ب همون وزن قبل 🤧
ب نظرم فعلا فقط به فکر بچه و شیر دادنش باش وقت برای لاغر کردن هست بعدا ک کمکی رو شروع کنی میتونی کم کم لاغر کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.