من بعداز۱۰روزوزنم کم شدتایع ماه نشده رسیدم به وزن اولم البته من خیلی بدوزن اضافه میکنم به زوردرحالت عادی اتفاقا خیلی ناراحتم که چراایقدزودلاغرشدم همچین هم میخورم ولی فایده نداره
منم لاغر شدم صبحانه بیشتر اوقات میخورم چون ضعف میکنم نهاروشام هم میخورم ولی هیچ تغییری نکردم همچنان لاغرم خیلی ناراحتم کاش راهی بود که بهتر بشم
منم لاغر شدم قبلا خیلی چاق بودم الان شیر میدم خودمم باور نمیکنم اینجوری لاغر شدم در طول روز هم هر سه وعده رو میخورم و شکلات و ایناروهم با چایی میخورم وزنم زیاد نمیشه
من صبحانه دوتا تخم مرغ و ۴ ۵ تا دونه خرما میخورم و هروقت ضعف کنم شیر و خرما یا میوه میخورم ناهار و شامم سرجاشه وزنمم این ۳ ماهی تغییر نکرده همون که بودم هستم
منم اونموقع ها همینجوری بودم، رفتم دکتر گفت حتما باید صبحانه بخوری روزی ۷..۸ تاهم خرما،بعد هر وعده هم آبمیوه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.