۸ پاسخ

کاش همه دست به دعا برمیداشتن همه استرسا کم میشد هم بخدا دعا اثر داره🤲🏻😔

نور سمت دانشگاه شریف بود
شرکت گ..اا..ز

سمت مارم زدن ساعت ۵ و خورده ای خیلی صداش بد بود

کاش دیگه تموم بشه هرغلطی میکنن فقط تموم بشه مردم اواره شدن بی پول شدن کشور خراب شده این همه ادم مردن بسه دیگه ۴۵ روزه هرچی هس فقط تموم بشه

وااای من تو کوچه بودم کنار پسرم داشت بازی میکرد پسرم گفت مامان موشک الان انفجار میشه نگاه کردم تو آسمون دیدم راست میگه موشکه قشنگ از بالا سرمون رد شد یک دقیقه بعد انفجار شد

خیلی؟دیشب تهران فوت کردن بچه های کوچیک هم بودن😭

یادم گفتی شهریاری درست ؟بامداد دیشب شاهد شهریار زدن‌ تا الان ۸نفر فوت کرده

میگن احتمالن یه اتش بس ۴۵روزه شه

سوال های مرتبط