خاهر رژیم برای مجرداس ک استرس شوهر و بچه نمیکشن
ما متاهل ها باید عصبانیت و ناراحتی هامون رو با شیرینی خامه ای قورت بدیم
با کلم کاهو ک نمیشه عصبانیت رو کنترل کرد 🤣🤣
عزیزم رژیم یاید باشه ونخوری که بشه سبک زندگیت وگرنه اینجور اگه کم هم کنی بعد با خوردن دوباره برمیگردی
وای دقیقا من دیشب ساعت یک انقد حرصم دراومده بود میگفتم نون خامه ایی هم بدن باز ناراحتم ولی عب نداره میخوام🤣🤣🤣
من حالا میگم عب نداره بزار شوکولات بخورم معلوم نیست فردا یهو زدن پودر شدیم برار بخورم جنگ تموم شد رژیم میگیرم🤣
😂😂عزیزم بدنت همچین تصمیمی نگرفته که بذار راحت باشه،تو رو تصمیم خودت مصمم باش😐
بابا ما آنقدر فشار استرس میکشیم حتما باید چیزی بخوریم رژیم برا ما نیست 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.