سلام کسی سونوگرافی انومالیه16هفته رفته

۵ پاسخ

من ک ۱۸ هفته رفتم گفت زوداومدی

من رفتم به توصیه پزشکم

من 17 هفته 1 روز رفتم

18تمام باید رفت

۱۶هفته خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان آبتین❤️آیلین مامان آبتین❤️آیلین ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🐣🐣🐣 مامان 🐣🐣🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری