۵ پاسخ

دکتر دخترم میگه هربچه‌ای توو چنماه یهو رشد میکنه بعد یهو توو دوماه استپ میکنه.طبیعیه.

خوبه
یهو میبینی تو یه سنی بیشتر قد میکشن. طبیعیه
ندیدی پسرا مثلا ۱۵ سالشونه چ کوتاهن یهو ۱۶ سالگی میبینی شدن دو متر
هرکسی تو ی سنی یهو رشد میکنه
الان قدش عالیه
دختر من دوماه بزرگتره۸۶
تازه هم باباش قد بلنده هم خودم

خوبه ک هر 6 ماه باید 5 سانت اضاف کنه

دیگه قرار نیس ک ماهی چند سانت اضافه کنه که...دیگه رشد قدی شون کند تر میشه

ینی الان ک ۲۰ ماهشه ۸۶ سانته و این خوبه.دختر من توی ۲۲ ماهگی ۸۵ بود

سوال های مرتبط