دکتر دخترم میگه هربچهای توو چنماه یهو رشد میکنه بعد یهو توو دوماه استپ میکنه.طبیعیه.
خوبه
یهو میبینی تو یه سنی بیشتر قد میکشن. طبیعیه
ندیدی پسرا مثلا ۱۵ سالشونه چ کوتاهن یهو ۱۶ سالگی میبینی شدن دو متر
هرکسی تو ی سنی یهو رشد میکنه
الان قدش عالیه
دختر من دوماه بزرگتره۸۶
تازه هم باباش قد بلنده هم خودم
خوبه ک هر 6 ماه باید 5 سانت اضاف کنه
دیگه قرار نیس ک ماهی چند سانت اضافه کنه که...دیگه رشد قدی شون کند تر میشه
ینی الان ک ۲۰ ماهشه ۸۶ سانته و این خوبه.دختر من توی ۲۲ ماهگی ۸۵ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.