۷ پاسخ

اگ شیاف پروژسترون داری حتما زودبزار

طبیعیه فقط استراحت مطلق و هر ۱۲ ساعت شیاف پروژسترون استفاده کن معقدی

استراحت کن سعی کن بیشتر دراز کش باشی شیاف بذار و حتما برو بیمارستان

برو بیمارستان

گلم سونو رفتی تاحالا؟؟ ساک حاملگی بود؟؟

برو بیمارستان
اگه دسترسی نداری فعلا شیاف پروژسترون بزار ولی حتما واسه اینکه خیالت راحت شه برو بیمارستان

حتما برو دکتر و اینکه شیاف بزارر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری