این کیستا معمولا از بین نمیرن لاغری یا چاق؟
معمولا کیست آندومتریوما درمان نداره مگر اینکه پریودت قطع بشه یا باردار بشی ، فقط با دارو میشه دردشو کنترل کرد
منم تو تخمدان کیست دارم گاهی وقتا اونقدر درد میکنه دو دوره دارو هم خوردم ولی سنو ندادم بعدش
باید دمنوشگرمیبخوری توپریودی بادکش رحم تخمدان کنی هفت. روزپریودی حموم نری سریع کیست هات از بین میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.