۱۰ پاسخ

هیچی چون اعتقاد ندارم به روز دختری که مربوط به عرب هاست
دیگه هرروز داریم براش یچی میخریم بسه دیگه🤣

چ بدم میاد یه عده میگن ما عرب پرست نیستیم
حاجی ب ولله تا صدای موشک میومد تک ب تکتون یا ابلفضل یا علی میکردین😂😂

میبریمش شهربازی خوش بگذرونه، این بهترین هدیه براش تو این سنِ
تولد خالشم هست یه کیکم میگیریم براشون مشترک حالشو ببرن 😁😅

عروسکه گااااو یه ببعی، 🤣🤣🤣چون خیلی این دوتا رو دوست داره

پوشک یه میلیونی

مگه الان تو این سن روز دختر متوجه میشن بچها خب همینجوری براشون وسیله بگیرین هربار البته این نظر شخصیه منه مثلا من برای پسرم تولد بزرگ نگرفتم چون هم خسته میشد هم خسته میشدم هم هزینه اضافی بود بردمش آتلیه کلیپ گرفتیم و عکس بعدشم خونه خانوادگی جشن گرفتیم
حالا روزها و مناسبت ها رو متوجه نمیشن

هیچی.

من چهار تا گل دختر دارم 🥰
هر سال براشون جشن میگیرم کیک و کادو
فعلا نمی‌دونم چی بگیرم بعد از ظهر میرم بخرم
اسباب بازی بخرم احتمالا

هیچ چون اوضاع مالی صفر شاید فقط کیک

موتور شارژی میربم بخریم با کیک

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی