صدای رعد ‌برق بود؟؟؟



گریه نوزاد رفلاکس

۶ پاسخ

خیلی ترسناک بود

آره ولی گفتن احتمال انفجار کنترول شده باشه نترسین

آره چقدرم بد بود😑نورا گوخگوم دییه دییه گلدی گوجاما

تو تبریز امروز انفجار کنترل شده هست

فدای خدا بشم نمیگه ما جنگ زده ایم می‌ترسیم🤣

ارهههه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی