موقع پخت پای مرغ چیا میزنید ؟؟؟

گریه نوزاد رفلاکس

۴ پاسخ

نمک زردچوبه پیاز چوب دارچین شب تاصبح بپزه عالی میشه
دارچین و حتما بنداز توش

نمک سیر زردچوبه سیر طعمشو خیلی بهتر میکنه

من اصن پای مرغ و خالی نمیزارم حتما دو تا تیکه مرغم میزارم پیشش از نظر من خ مزش بهتر میشه.دوتا تیکه رون بهتره.پیاز و نمک و زرچوبه میزارم ۳/۴ساعت بپزه عالی میش .جوش اومد سیاهیای روشو بگیری بهتره.ابشم خشک میکنم اگ میخای اینکارو کنی حتما نمک کمتر بزن

یدونه پیاز ميندازم یکم زردچوبه پ نمک میزارم تا عصر بپزه

سوال های مرتبط

مامان رستا و روشا مامان رستا و روشا ۲ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی