خانوما من دو روزه سردرد دارم ینظرتون طبیعی هس؟

۴ پاسخ

من تو هفته های شما مدام سردرد داشتم

من از هفته های شما شروع شد و هنوزم هرروز سردرد دارم

بلی بخاطر هورموناست
من شقیقه هام وحشتناک نبض میزد و چشامو حس میکردم اومده گوشه داخلی با شال محکم میبستم

منم دارم فک میکنم از گشنگی باشه یا از ترش کردن
کف سرم خیلی درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی