وای خدااون عروسکو😍😍
من 75 هستم دلم خییییلی میخاد بشم 80. یا 85 ک دیگه بهشته بهشت
عزیزم میشه بگی میوه چجوری میخوردی؟
روزی یک واحد خوبه ؟ من دو وعده میخورم ولی حس میکنم زیاده برا همین نتیجه نمیگیرم🥲
😐من وزن کم نمیکنم میمیرم از گشنگی 😑چجوری تحمل میکنید خداوکیلی
عزیزم غذا نخوردن ممکنه زخم معده بیاره
یکی از آشنا ها سر خود رژیم گرفته زخم معده گرفته بعد زخم معده تبدیل به سرطان شده الان تحت درمانه
پس وزن کم کردن و رژیم گرفتن سرخود خطرناکه
من توی یه شرایط خاص، ۱۰ روز غذای جامد نخوردم، ۱۵ کیلو کم کردم
عالی بود 🤣
چه عکس خوشملی😘😘
اخ میگن چی خوردی لاغر شدی من میگم من چیزی نخوردم لاغر شدم
کلا میخوام نههار نخورم لاغر بشم این ماه رمضون کمی لاغر شدم
افرین دختر🤣💋
تشکر😂😂
بنده هم به عنوان کسی که تو چهار هفته ۴کیلو کم کردم و به ۵۶ رسیدم رازشو فقط غذا نخوردن میدونم 🫠
میشه بی زحمت پودر لباسشویی که استفده میکنی رو از پی وی بفرستی برام؟؟؟؟
واقعا هم همینه😂😂
منو بگو داشتم مثل خبر مهم میخوندم🥴🥴🥴🥴
مگه میشه نخوری من ضعف میکنم که
قرصی چیزی کصرف کردی؟؟من هرشب میگم از فردا دیگه غذا نمیخورم ولی نمیشه باید با ی چیزی اشتهامو کنترل کنم
خیلی تاثیرگذار بود😂😂😂
خیلی ممنون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.