چ شیرخشکی از همه بهترع؟

۷ پاسخ

من به بچم بیومیل میدم راضیم

نان عالیه

بستگی به بچه داره
اگر رفلاکس داره باید ar بدی
اگر حساسیت به پروتئین گاوی داره ha

من خودم بچم رفلاکسیه و حساسیتی شیر خشک تروویتال ar میدم وزن دهیش خوبه و بهش میسازه

نان سنگین بود و یبوست گرفت

اپتامیل ساده هم ی مدت دادم بهش وزن میداد بهش خوب بود بخاطر رفلاکس دکتر عوض کرد تروویتال رو داد

باید ببینی کدوم ب بچت میسازه

هرچی ک ب بچه ت بسازه باازمون خطا اینو باید بفهمی وگرنه الان هرکس ی چیزی میگه شیرخشکی ک ب بچه تو یبوست یااسهال نکنه بهترینه براش الان مثلا من همه چیزو امتحان کردم تا ببلاک افتاد ب پسرم درصورتیکه اکثرا گفتن اپتامیل

نان ‌وآپتامیل

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار🩵👶🏻 مامان مهدیار🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ ماهگی
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی