من به بچم بیومیل میدم راضیم
نان عالیه
بستگی به بچه داره
اگر رفلاکس داره باید ar بدی
اگر حساسیت به پروتئین گاوی داره ha
من خودم بچم رفلاکسیه و حساسیتی شیر خشک تروویتال ar میدم وزن دهیش خوبه و بهش میسازه
نان سنگین بود و یبوست گرفت
اپتامیل ساده هم ی مدت دادم بهش وزن میداد بهش خوب بود بخاطر رفلاکس دکتر عوض کرد تروویتال رو داد
باید ببینی کدوم ب بچت میسازه
هرچی ک ب بچه ت بسازه باازمون خطا اینو باید بفهمی وگرنه الان هرکس ی چیزی میگه شیرخشکی ک ب بچه تو یبوست یااسهال نکنه بهترینه براش الان مثلا من همه چیزو امتحان کردم تا ببلاک افتاد ب پسرم درصورتیکه اکثرا گفتن اپتامیل
نان وآپتامیل
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.