دوستان روزی چند تا بستنی میخورید برا وزن گیری؟

۶ پاسخ

بستنی شیر و خامه و شکره، به جاش شیر پر چرب با شیره یا خرما بخورید، من خوردم خودمم خیلی چاق شدم

روزی یدونه بیشتر خوب نیست کلا، من یدونه لیوانی وانیلی میخورم

هر روز چندتا بستنی قند بالا نمیزنه؟

من سعی میکنم شبی یکی رو بخورم😅 ایس پک میخورم بیشتر

فرنی هم عالیه با آجیل

اگه وزن جنین کمه بجابستنی یک هفته خودتو ببند به سمنو جوجه کباب بچت وزن میگیره بعد بدنیا اومدن هم مستعد دیابت نمیشه

سوال های مرتبط