بچه من کلا راسته انگار فقط با راست حال میکنه
باور نمکنی چپ میخوام از سر ناچاری میوفته چپ خب
یکم میام صاف شم حالت طاق باز از فرصت استفاده میکنم قل میخوره لم میده باز سمت راست 😐😂
بهش میگم بابا جا هست برو برو با ناز کردنش
نمیرههه هیچ باسنشم بدتر میده بالا زیر دنده راستم 🚶♀️
سفالیکه چون
برا منم راست همش خودشو سفت میکنه رسوام کرده
برا منم کلا سمت راسته اصلا نمیره چپ
واسه منم راسته
بچه منم همین بود هفته ی ۳۶ سفالیک شده ولی باز سمت راسته😄
احتمالا سرما خورده ب شکمت☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.