سلاممم بر ماه هشتم
بنظرتون زود میگذره یا دیررر؟؟؟

۱۶ پاسخ

من ماه هشت یکسال گذشت برام

هلو آمدم توش لولو در رفتم😂😂افتصاحح دیر بود

هوووووف که نمی‌گذره 😩

من الان تو هفته سی هستم کی هشت ماه وارد میشم ؟ ۳۱ کامل بشه؟

منم دوروز دیگه ماه هشتمم تموم میشع
خوب بود واسه من.کلا هفته هارو نشمری و روزشماری نکنی زودتر میگذره.ماه ۸هم خوب بود واسه من انشالله واسع شمام خوب باشه و زودبگذره

زود میگذره

زود میگذره

دیر‌میگذره کلافه شدم

دیییییییییییررررررررررررر

من چون از اولش اومدم شهرستان و دیگه الانا خسته و بی حوصلم بد گذشت چون ذهنم اروم نبود و نیست
ولی ناشکری نمیکنم خداروشکر که به سلامت گذشت تا اینجا
ایشالا عاقبتمون خیر باشه و روز خوب بیاد در ارامش و دلخوشی بچه هامونو بغل بگیریم❤️

زود میگذره

دیر میگذره 🥴🥴

وارد ماه نه که بشی بعد سلام میدم بهت😂😂

دیر میگذره😕

روز شماری کنی و سخت بگیری دیر می گذره

هرروزش یسال میگذرع😂

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی