من ماه هشت یکسال گذشت برام
هلو آمدم توش لولو در رفتم😂😂افتصاحح دیر بود
هوووووف که نمیگذره 😩
من الان تو هفته سی هستم کی هشت ماه وارد میشم ؟ ۳۱ کامل بشه؟
منم دوروز دیگه ماه هشتمم تموم میشع
خوب بود واسه من.کلا هفته هارو نشمری و روزشماری نکنی زودتر میگذره.ماه ۸هم خوب بود واسه من انشالله واسع شمام خوب باشه و زودبگذره
زود میگذره
زود میگذره
دیرمیگذره کلافه شدم
دیییییییییییررررررررررررر
من چون از اولش اومدم شهرستان و دیگه الانا خسته و بی حوصلم بد گذشت چون ذهنم اروم نبود و نیست
ولی ناشکری نمیکنم خداروشکر که به سلامت گذشت تا اینجا
ایشالا عاقبتمون خیر باشه و روز خوب بیاد در ارامش و دلخوشی بچه هامونو بغل بگیریم❤️
زود میگذره
دیر میگذره 🥴🥴
وارد ماه نه که بشی بعد سلام میدم بهت😂😂
دیر میگذره😕
روز شماری کنی و سخت بگیری دیر می گذره
هرروزش یسال میگذرع😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.