۱۶ پاسخ

اگر خودتو دوست داری نخور بجاش چیزای ترش بخور همین

من هفته یه بار میخورم چندتا

نمیخرم .یا اگه داشته باشم جلو چشمم نمیذارم. ولی خیلیم خوردم متاسفانه

کنترلی در کار نیست😂🤭

منم سعی می‌کنم نباشه تو خونه که نخوردم ببینم هم به اندازه هوس فقط یکم میخورم و تمام 😅😅😅هی به خودم میگم زشت میشی چاق میشی کنترل کن بعد سخته برگردی و اب کنی خودش کنترل میشه😂😂

من ک تا پنج ماه ویار ب چیزای شیرین داشتم حتی چای هم نمیخوردم ک قند نخورم 🙁ولی هرچی ک ویارم بهتر شد و ب روزای اخر نزدیک میشم شیرینی جات میخورم و گاهی هوس میکنم ولی زیاده روی نمیکنم

من نمیتونم کنترل کنم و عاشق بستنی ام دلم میخواد هر روز بخورم

به نام خدا هیچ جوره😂

شوهرم نمیخره فقط اینطوری کنترل می‌کنه😅😅😅

بالا رفتن فشارم باعث شد شیرینیو ببوسم بذارم کنار🚶🏻‍♀️🥲

قبلنا میخوردم خوب بود جدیدا میخورم حس تهوع میگیرم

من عکس شیرینی میبینم حالم بد میشه حس خفگی بهم دست میده

قرص داره عزیزم منم دکتر داخلی بهم داد کروم هستش میل به شیرینی رو کنترل میکنه

من نمیتونم کنترل کنم😫
فقط دوست دارم شیرینی جات بخورم

کنترل نمیکنم
همچنان در طول روز در حال خوردن چیزای شیرینم😂

من که کنترل نمیکنم هر چی دلم بخاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان حسین بالام 💙 مامان حسین بالام 💙 ۱ ماهگی