۷ پاسخ

کاکاعویی خشمزس

تو ۲۶ هفته که وزن نی نیت خیلی خوب بوده کم اصلا نبوده

من یکی سرخود گرفتم خوردم هروقت برم سنو ببینم وزن بچه کم هس یکی دیگ میگیرم میخورم

گلم به نظرم بدون مشورت دکترت مصرف نکن

شما که از این پودرا استفاده میکنید خودتون هم وزن استفادع میکنید یا فقط نی نی وزن اضافه میکنه؟

من قوطی سومم ک کاکائویی میخورم

من کاکائو میخوردم خوشمزه بود

سوال های مرتبط