ممنون از همه عزیزان رفتم همچی خوب بود خداروشکر 🥰
خوندم برات فداتشم ❤️انشاالله همچی همینجور که دوست داری پیش بره
خوندم ♥️ ان شاءالله همه چی خوبه
انشاالله همه چی باب دلت باشه
سلام. ان شاءالله همه چی عالیه. منم یکشنبه باید برم. نمیدونم تا اونموقع برق هست یا ن 🥲 الان 11هفته و پنج روزم. میگم کاش امروز رفته بودم
انشالله ک همه چی خوب باشه 😍 11هفته و چند روزی
خوندم گلم
انشالله خبر خوش میشنوی نگران نباش 😍❤️
همچی عالی پیش میره
منم شنبه باید برم چجوریه؟ مثل همون سونوی معمولیه یا سونوی واژیناله؟
انشاءالله که همچی عاااالی باشه ♥️🤲🏻😍
استرس نداشته باش عزیزم
کجا رفتی سونو گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.