سلام.. اومدم سنو ان تی، یه آیت الکرسی برام میخونید همچی خوب باشه🥺

۱۱ پاسخ

ممنون از همه عزیزان رفتم همچی خوب بود خداروشکر 🥰

خوندم برات فداتشم ❤️انشاالله همچی همینجور که دوست داری پیش بره

خوندم ♥️ ان شاءالله همه چی خوبه

انشاالله همه چی باب دلت باشه

سلام. ان شاءالله همه چی عالیه. منم یکشنبه باید برم. نمیدونم تا اونموقع برق هست یا ن 🥲 الان 11هفته و پنج روزم. میگم کاش امروز رفته بودم

انشالله ک همه چی خوب باشه 😍 11هفته و چند روزی

خوندم گلم
انشالله خبر خوش میشنوی نگران نباش 😍❤️

همچی عالی پیش میره

منم شنبه باید برم چجوریه؟ مثل همون سونوی معمولیه یا سونوی واژیناله؟

ان‌شاءالله که همچی عاااالی باشه ♥️🤲🏻😍
استرس نداشته باش عزیزم

کجا رفتی سونو گلم

سوال های مرتبط

مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد مهرداد. مامان محمد مهرداد. هفته هجدهم بارداری