سونو ۳ بعدی چ زمان باید رفت ک عکسش قشنگ بیوفته؟

۵ پاسخ

از ۳۰هفته به بعد خوب میشه

بستگی داره به کوچولوتون
من رفتم عکس من اصلا جالب نیست چون از بس تکون میخورد دکترهم حوصله نداشت خیلی خوب نشد
اما برای خواهرشوهرم دخترش خیلی خوب افتاده بود و به دنیا اومدنی با اون عکسه مو نمیزد😂💕

۲۹ تا ۳۰ برو اوکیه

هزینش چقدره ؟ من سر دخترم ۱۷ سال پیش رفتم ۱۸۰ تومن بود ،سی دی هم بهم داد الان نپرسیدم چنده

هفته ۲۸به ببد بهترین تایمه هفته های بالا بچه همکاری نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد