سونو انومالی چنده هزینش
نه نیاز نیس فقط یه خوراکی شیرین باید بخوری و مثانه خالی بشه
برای من نه انتی نه انومالی نگفت مثانه پر باشه
قبل اینکه برم داخل منشی گفت برم سرویس
اگه طول سرویکس نداشته باشه نه لازم نیست
برای هرسونویی باید مثانه ات پرباشه
ب من گفت پر باشه بعد ک سونوکرد گفت برو خالی کن دوباره صدات میکنم بیا بعد. باز سونو کردن
نه معمولی باشه چیز شیرین هم ببر بپرس بعد بخور به من گفت بیار ولی نخور اگه دکتر لازم باشه میگه
نه سه ماه به بالا نیازی به پر بودن مثانه نیست
سلام خیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.