برا سونو آنومالی هم باید مثانه پر باشه مثل سونو انتی؟

۹ پاسخ

سونو انومالی چنده هزینش

نه نیاز نیس فقط یه خوراکی شیرین باید بخوری و مثانه خالی بشه

برای من نه انتی نه انومالی نگفت مثانه پر باشه
قبل اینکه برم داخل منشی گفت برم سرویس

اگه طول سرویکس نداشته باشه نه لازم نیست

برای هرسونویی باید مثانه ات پرباشه

ب من گفت پر باشه بعد ک سونوکرد گفت برو خالی کن دوباره صدات میکنم بیا بعد. باز سونو کردن

نه معمولی باشه چیز شیرین هم ببر بپرس بعد بخور به من گفت بیار ولی نخور اگه دکتر لازم باشه میگه

نه سه ماه به بالا نیازی به پر بودن مثانه نیست

سلام خیر

سوال های مرتبط

مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیستم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری