انقباض چجوریه کجایی ادم میگیره

۲ پاسخ

برا من ک اینجوری بود شکم سفت میشه دل‌پیچه داری درد زیر شکم میگیره ول می‌کنه

ببین از بالای شکم تا پایین عین سنگ میشه ینی انگشت فشار بدی انگار تو سنگ فشار میدی فرو نمیره اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۴ ماهگی