دخترها اسیدفولیک و د۳ رو کی بخورم بهتره؟؟؟

۵ پاسخ

دی ۳ بعد نهار اسید فولیک بعد شام بخور

فراموش کردم کی میخوردم😂

اسید فولیک رو شب ها قبل خواب بخور
د۳ رو بعد ناهار بخور

اسیدفولیک شب هاقبل خواب

د۳ بعد نهار.
اسید فالیک رو نمی‌دونم خودمم شانسی هر وقت یادم اومد میخورم 😅

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری