منم لایک کنین ببینم سوال منم هست
پسرمنم دوماه استپ کرده بود قدش ولی الان خداروشکر روال قبل و داره میره. دکتر پسرم بهش ویتامین د۳ داد جمعه ها ۵قطره
شاید این ماه رو بد اندازه گرفته
بعدشم گاهی وزن خوب میگیرن قد ثابت میمونه یا کم بالا میره. یکی دوماه بعدش برعکس میشه
احتمالا اشتباه گرفتن و دقیق نبوده
پسر من دکترش گفت ۷۳ قدش برای شش ماهگی بردم بهداشت گفت ۶۸ و نیم😂😂😂
مطمعنی ۶ ماهگی ۷۲ بود؟چون اشتباه میگیرن
بیمارستان یزدان رو دوماه پیش گفت ۷۶
پریروز بردم متخصص و بهداشت .گفت شده ۷۳.
قد تولدش چند بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.