خانما دیروز پسرم ختنه کردم این باید تا کی بزارم باشه

تصویر
۱۵ پاسخ

این چیه من باند وازلینی گذاشتم اینطوری که اصلا هوا نمیحوره ذخمش تازه میمونه

من‌نمیدونم چرا سخترین روش رو انتخاب میکنین من‌ پسرمو ب روش حلقه کردیم خیلی راحت بود اصلانم گریه نکرد و مراقبت آنچنانی نداشت فقط یه پماد داد.

وای کامنتا😂😂من پماد میزدم گاز استریل میذاشتم رو التش بعد پوشکو میبستم

به چ روشی ختنه کردید؟
واس پسر من گاز استریل و یه پماذ دادن ک بزنم

زخمش باید هوا بخوره تا خوب بشه اینجوری عفونت میکنه اون پلاستیک رو بردار حموم ببر تا پانسمانش هم برداشته بشه البته روز اول حموم نبر روز بعدش ببر

بردار چیه اون

عزیزم این خیلی خوبه باعث میشه التش به پوشکش نخوره نچسبه من تازمانی که حلقه جدابشه میزاشتم فقط قشنگ کرم بزن اطرافشو زخم نکنه

این چیه مث دستگاه اکسیژنی میمونه ک رو دهن میزارن😐

آخه برش دار اون چ دکتر بی عقلی بود
همه دکترا میگن پوشکم باز کنید ک هوابخوره خوب شع این گفته اون پلاستک بذاری روش مگ دونه گوجه خیار کاشتی
اوووف

ادم چه چیزایی میبینه ماماناروز به روز بروز رسانی میشیم بخدا🤭

این دیگ چیه.

خود دکتر میزاره یا خودت از داروخانه گرفتی اسمش چیه عزیزم ؟

اینو از کجا گرفتی ؟

این‌چیه کذاشتید ؟و به چه روشی ختنه کردین

چیههه

سوال های مرتبط