قند زمانی واجبه کا مثل من لب مرز باشی
از الان نمیدن که منم اون زمان چیزی بهم نگفت تا سری پیش نوشت
آره دیگه سونویی نیست جز سونوی رشد همون آخرای 7 ماه تا 8 ماه میدن مگر خدای نکرده چیزی پیش بیاد،
نمیدونم آزمایشو برای من 2 مرحله ای نوشت گفت نیاز نیست 4 مرحله ای، حالا از هفته 24 تا 28 بهت بگه شاید
اره دیگه سونو نداری تا دیگه اگه دکترت گفت ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته
ولی ازمایش قندو باید بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.