۳ پاسخ

😮‍💨من یه هفته قبل به خاطر اینجور مثاعل رفتم بیمارستان بستری شدم و قلب و بچه و سنو نوشت بهم گفت نباید بدنت بدون قند باشه و اینکه بدنت رو گرم نگهدار و مخصوصا دور اطراف شکمت بچه تو کیسه آب هست وقتی یکم سرد میشه بدنت نا خودآگاه بدن بچه هم سرد میشه و اینکه تو آب دورش هم سرد تر میشه فشار بچه میوفته اونموقع باید زود دور کمرت و شکمت پتو بپیچی و چیزهای شیرین بخوری راست می‌گفت شوهرم رفت ۳تا شیر کاکائو و ۳تا رانی هلو خرید با یه بسته شکلات کاکائو همشو خوردم یکم به پهلو چپ خوابیدم دیدم حرکاتش مثل قبل شد الان یه پتو همراهم هست همه جا همراهم هست دور شکمم و پهلو هام و کمرم میپوشونم گرمم هم شده باشه آب جوش و نبات میخورم هر ۵ساعت یه بار دوتا شکلات میزارم دهنم الان تو شکمم کشتی میگیره

سردی کردی چای نبات بخور دور شکمت و کمرت پتو بپیچ بچه سردشه تو شکمت و ۲ساعت یه بار آبمیوه و کاکائو بخور و به پهلو چپ دراز بکش

خودتو و شکمتو گرم بگیر بچه تو شکمت قلنج نکنه ،یه شال بپیچ دور شکمت ،سردیت شده

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی