۴۰ هفته و ۳ روز شدم هنوز نزاییدم🚶🏻‍♀️😂

۹ پاسخ

منم فردا ۴۰کامل میشم ولی خبری نیست فردا میرم بیمارستان شاید ک بستری کنن🥲

موقع زایمان برای تموم شدن جنگ دعا کن😔

عجله نکن من ۳۹ هفته و ۵ روز رفتم زایمان القایی به حرف دکتر که می‌گفت بچه درشته طبیعی نمیشه بعدا پشیمون شدم گفتم بچه‌ام خودش می‌دونست کی بیاد

هیچ علائمی ندارین؟

منم مثل تو بودم اخرش با خواست خودم بستری شدم 😂

به نظرم برو بستری شو نی نی یوقت پی پی نکنه..

منم همینطور

میشه مارو هم موقع زایمان دعا کنی بگن نی نی من خوب خوب شده 🫠🩷

نزدیکه عزیزم آماده باش بسلامتی

سوال های مرتبط