۵ پاسخ

بجای تو گهواره زاییده

برو دکتر معاینه تحریکی کنه

من ۴۰هفته و دوروز رفتم بیمارستان بدون درد بستریم کردن گفتن بچه پی پی میکنه خطرناکه و آخر با آمپول فشار زایمان کردم

بنظرم برو بیمارستان یوقت بچه مدفوع نکنه

برو بیمارستان بستری بشی خطرناکه

سوال های مرتبط