۷ پاسخ

دختر من هیچکدومو نداره پولم نیست برم چندتا بگیرم لعنت ب جنگ که همه چیو خراب کرده کار و کاسبیارو هم داغون کرد 🫠

نمیدونم‌مغزم قفل شده اما امشب میرم‌یکم‌دارو میگیرم شربت استامینفون و اینا فقط ذهنم ب همین‌میرسه

بيسکوئيت.خرما.اگه داروی خاصی مصرف میکنه
استامینوفن.

ببین عزیزم
قطره های مولتی و اهن
استامینوفن
داروی سرما خوری اعم از پلارژین کتوتیفن سدیم کلراید پاف بینی
شیر پوشک
اگه میخوره سرلاک
وکیک و بیسکویت

شیرخشک قطره ها پوشک و...

خوراکی هایی که بهش میدی و دوست داره رو یکم بخر که داشته باشی

نمیدونمممم

سوال های مرتبط