سلام دوستان چه چیزی برای پایین اوردن فشار خوبه؟

۷ پاسخ

آبغوره بدون نمک

گریپ فروت

فشارت چنده منم هر روز با این استرس دستو پنجه نرم میکنن

خیار کاهو و فشار نخوردن عزیزم
حرص و جوش شدیدا فشار رو میبره بالا

خیار و اب فراوان که دسشویی زیاد بری

خیار سبز بدون نمک
رب انار
اب لیمو یا لیمو تازه که عالیه
اگر عصبی هست فشارت اب خنک بخور ریلکس کن

خیار کاهو دوغ بی نمک

سوال های مرتبط

مامان mahva🌙❤️ مامان mahva🌙❤️ ۱ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری