۲ پاسخ

بنظرم اسرائیل کوتاه نمیاد

چرا فک میکنبد اون طرف از اونور دنیا اومده این همه هزینه کنه بعد همونایی ک مخالفش بود رو ب اینا بده بعد زبونشون درازتر شه بعد اونا بگن ما پیروزیم.یکم عقلانی تر فک کنیم.دلمون ب حرفای اینا خوش نکنیم.من خودم خوشحالم اتش بس شد فقط بخاطر بچم.ولی اینا ......

سوال های مرتبط