بچه منم همینه رفلاکسه ولع داره دکترم گفته بیشتر از 15 دقیقه بهش شیر ندم
من میومدم تا دو ساعت هم میدادم بچم دائم بالا میآورد
الان دکترم میگه هر سینه بیشتر از 7، 8 دقیقه نده بعد اون اگر گرسنش بود و شیر تو سینه داشتم که میدوشم بهش میدم یا هم کمکی شیر خشک میدم بهش
ولی چون میدونم گشنه نیست و الکی میخواد بخوره پستونک میدم بهش توام همین کار کن چون اینا میل به مکیدن دارن اگر شیر زیاد بخورن رفلاکس میکنن
اگه وزن کم شد اره باید شیر خشک بدی
بچه کوچیک از مک زدن خوشش میاد.
البته خوردن از سینه مادر سخته بخاطر همین خسته میشه خواب میره
تا یه ماه همینن
هی باید شیر بدی به سختی یه آروغ بگیری دوباره شیر بدی😂
ولع داره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.