۵ پاسخ

موز ناشتا خوب نیست

پسر من خو بستنی میخوره صبحانه😐😐😐😐😐

میتونی اینجور مواقع نصفش کنی لاش کره بادوم زمینی بزنی

خیر ولی وقتی چیزی نخوره چاره چیه

نه میان وعده حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری