من اصلا رژیم غذایی نگرفتم همه چی میخورم چون هرچی رعایت کنی بدتره معده بچت بعدا با هیچی سازگار نمیشه این یچیز عادیه تو بدن همه بچه ها هس خودش ب مرور زمان خوب میشه
دکتر بیشتر رو این تاکید داشت که شلوارش کش نداشته باشه
بعد شیرم 20دقیقه عمود باشه
حتما تشک انتی رفلاکس داشته باشه
سطح شیبدار بزارش
چیززایی که باهاش رفلاکس بیشتر داره رو نخور، حبوبات ک من میخورم دخترم بالا میاره، گوجه، یا اب نارنج تو غذام باشه همینطور، رعایت کن،
فاصله شیردهی هم هر دو ساعت ی بار، کن ل
مهم ترین چیز تو رفلاکس بچه رو تو حالت شیبدار شیر بده،شیبدار بخوابون،شیر دادنی ۱۰دقیقه بیشتر نده،آروغش رو حتما بگیر حتی اگه نزد ۱۰دقیقه پشتش بزن
لبنیات نخور کاکائوام نخور و کافئین حبوبابتم باید خیس کنی دو روز
دکتر ب من گفت لبنیات نخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.