عددانتی من توسونو۲.۶خوبه یان؟

۵ پاسخ

من ۲ بودم‌دکترم سلفری نوشت ٫ دو روز قبل دادم ۱۲میلیون

بره من ۲.۳

دکتر نگا کرد گف خوبه مشکلی نداره

کمی بالاس به دکترت گفتی؟

دو نیم به بالا یکم ریسک داره
به دکترت بگو میدونه چه آزمایشی بنویسه واست تا خیالت راحت بشه

من ۲.۱ بودم ۱۵ هفته ازمایش دادم سونو انومالی رو هم با داپلر واسم نوشت

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان مهران مامان مهران روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری