من ۲ بودمدکترم سلفری نوشت ٫ دو روز قبل دادم ۱۲میلیون
بره من ۲.۳
دکتر نگا کرد گف خوبه مشکلی نداره
کمی بالاس به دکترت گفتی؟
دو نیم به بالا یکم ریسک داره
به دکترت بگو میدونه چه آزمایشی بنویسه واست تا خیالت راحت بشه
من ۲.۱ بودم ۱۵ هفته ازمایش دادم سونو انومالی رو هم با داپلر واسم نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.