۲۱ پاسخ

عزیزم شیر روزی سه لیوان بخور
تو میوه ها هم هندوانه بخوری سریع گلاب به روت اسهال میشی حتما امتحان کن

شربت آلومینیوم ام جی خیلی خوبه ، ولی حواست باشه امی جی اس نگیر حتما به دارخونه بگو بارداری

دمنوش گل محمدی جوابه ولی بیشتر از یکی دو لیوان نخور

شیر و اب زیاد بخور

انجیر خشک بزار ت آب نم بکشه صب عصارش بخور

یه روش مامان بزرگی هست یکی بهم گفت یکم صابون خیلی کم شیاف کنی

انروزودیشب من اینقدرفشاربه رودم اومدکه کمرم ودلم وپهلوهام دردگرفت انگارسنگ تورودم بود

شربت منیزیوم هیدراکساید هر ۸ ساعت
آلو بخارا یا انجیر خیس کن آبشم بخور
پماد آنتی فیشر بزن برا زخمت روزی دوبار خیلی خوبه قبل دفع هم خودتو با وازلین یا روغن چرب کن

ساشه منیزیم هم کارسازه

کمپوت گلابی رو هم امتحان کن

شیر بخور خیلی خوبه

منم اینجوریم دارم دیونه میشم اگه چیزی جواب داد روت بهم بگو

انجیر خشک بگیر تو آب جوش بریز بزار یکم دم بکشه بعد خودش و آبشو بخور

شیاف گلیسیرین بزار عزیزم

اب جوشیده ولرم دو سه لیوان بخور و قدم بزن

کیوی رو با پوست خوردی؟؟ بشورش تمیز با پوست بخور

شیاف بزن

فقط اب زیاااد بخور

برگه بگیر از اینا ک خیلی خشکه اب میندازن بزار تو اب ی ربع اینا نرم میشه با ابش بخور خیلی خوبه

رو منم هیچکدوم اثر نکرد آخر پسته خام خوردم زیادد بعد از روش یه لیوان آب سریع اومد

کره هم امتحان کن

سوال های مرتبط