باید نقض بشه چه اتش بسی که هی میزنع
فک کنم دیگه همیشه تو جنگ باشیم
عده ای میخوان مذاکره کنن
عده ای به شدت مخالفن
این وسط معلوم نیست کی در نهایت قراره تصمیم بگیره
پدافند سمت ما صداش میومد
چی؟ آتش بس نقض شد؟
اینا همه برا منافع آمریکا متاسفانه دولت ما نمیفهمه اکه میخاس مذاکره کنه چرا جنگ وشروع میکرد ترامپ. زیر همه اینا یه سیاستی هست
واقعا؟؟؟چه خبرههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.