۶ پاسخ

باید نقض بشه چه اتش بسی که هی میزنع

فک کنم دیگه همیشه تو جنگ باشیم
عده ای میخوان مذاکره کنن
عده ای به شدت مخالفن
این وسط معلوم نیست کی در نهایت قراره تصمیم بگیره

پدافند سمت ما صداش میومد

چی؟ آتش بس نقض شد؟

اینا همه برا منافع آمریکا متاسفانه دولت ما نمیفهمه اکه میخاس مذاکره کنه چرا جنگ وشروع میکرد ترامپ. زیر همه اینا یه سیاستی هست

واقعا؟؟؟چه خبرههههه

سوال های مرتبط

مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی