تازه خوردم شیرین نیست یا خودم باید شکر بریزم؟؟
من روزی یه بار با آب ولرم میخوردم دو پیمانه تو یه استکان
اب بزار ولرم شه تو یه لیوان آب ولرم دو قاشق بریز ته کامل هم بزن اگه دیدی تهش قاطی نشده گوله گوله مونده نصیحتم اینه اون گوله گوله هارو نخوری
برا من روزی دوبار بود
دوقاشق صبح دو قاشق عصر
اما نگاه کن روش چینوشته عزیزم
روش نوشته
روزی یکی دوبار بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.