دکتر واسم لیدی میل نوشت چطور بخورم کسی میدونه؟؟

۵ پاسخ

تازه خوردم شیرین نیست یا خودم باید شکر بریزم؟؟

من روزی یه بار با آب ولرم میخوردم دو پیمانه تو یه استکان

اب بزار ولرم شه تو یه لیوان آب ولرم دو قاشق بریز ته کامل هم بزن اگه دیدی تهش قاطی نشده گوله گوله مونده نصیحتم اینه اون گوله گوله هارو نخوری

برا من روزی دوبار بود
دوقاشق صبح دو قاشق عصر
اما نگاه کن روش چی‌نوشته عزیزم

روش نوشته
روزی یکی دوبار بخور

سوال های مرتبط