۸ پاسخ

نه خیلی ام خوشمزه میشه

من زرشک میزنم

زرشک میریزیم

دستورشو بده

زرشک میزنم من چون کشکش خودش شیرشن هویچم شیرین

من سرخ میکنم روش میریزم

نه خوب میشه

دستور پخت بزار

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی