۳هفته بعد زایمان
من دو ماه
من ک هنوز شروع نکردم🥲
سلام عزیزم خوبی الان یکماه ک اززایمانت گذشته ورزش برابخیه هات خوبه؟؟میگن آسیب میزنه
به نام خدا هیچوقت😂
زایمان اولم طبیعی بودم که خودش جمع شد
زایمان دومم هم سزارین شدم بخاطر چسبندگی رحم ماساژ رحمی ندادن هنوز جمع نشده زیاد🙄😥
فعلا ک ن
من میخواستم شروع کنم فعلا گفتن باید ۶ ماه بعد سز بری سراغ ورزش دکترمم گفت ۶ ماه چیز سنگین نباید بلند کنی گفتم تا ۵ ماهگیش صبر کنم بعد برم خیلی دلم ورزش میخاد پاهام درد میکنه از بس ثابتم تو خونه
فعلا بخور و بخواب😁 سعی میکنم کالری رعایت کنم تا دو سه سال کسی نیست بچه هام نگه دار مگر اینکه سه سال دیگه دختر بفرستم مهد پسر هم مدرسه
چند وقت بعد زایمان میشه باشگاه رفت؟ من شنیدم ۶ ماه شما الان ورزش میکنید بعد سبک باید انجام بدیم دیگه درسته؟
بچه هاتونو پیش کی میزارین میرین باشگاه؟!
چند کیلویی
چه رشته ای میری؟!
به نام خدا.هنوز شروع نکردم.از بس که دخترم بی قراری میکنه و پیش هیچ کسی نمیمونه🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.