۴ پاسخ

بخاطر آمپولی ک تو کمرت زدن

من الانم دارم مخصوصا پشت سرم سمت چپ خیلی ادیت میشم

سرتو با شال یا روسری ببند یمدت بخصوص موقع خواب

واسه من از روز دوم بود تا هفتم

سوال های مرتبط