۷ پاسخ

حتما از پماد شقاق سینه هیدرودرم استفاده کن،بعد شیر دهی کمی از شیر خودت رو به نوکش بمال همیشه تا با چربی شیرت نرم شه

با دستمال کاغذی خشک نکن یا بزاری روش میچسبه قبل شیر دادن یا بعضی وقتا با شیر خودت مرطوبش کن

عزیزم اگه اون هاله قهوه ای رو بزاری دهنش نوکش زخم نمیشه .
زخم شدن نوک واسه مدل شیردهی اشتباهه .
یه سری مراکزی هست مشاور شیردهی رایگان دارن .
من از وقتی. فقط یک جلسه رفتم فهمیدم اصلا درست شیر نمیدادم ، نوک سینه هم کلا زخم بود برای بچه اول که گریه میکردم .

منم اول اونجوری بودم خودش خوب میشه

من هنوزم همون‌جوری ام ولی کمتر

سر سینت زخم شده منم اینجوری بودم الان یکم خوبم

من هنوزم نوک سینم زخمه و درد میکنه یه دور خودمم گریه میکنم شیر میدم

سوال های مرتبط