۲ پاسخ

من الان۳۷هفته کاملم.. دردم دارم.. دکترم گفت از الان دیگه باید منتظر زایمانت باشی.. ببینم کی میشه این هفته یا هفته بعدیش

منم عجله داشتم اذیت بودم 37 هفته زایمان کردم ده روز بیمارستان بستری بود زود دنیا اومد مشکل اکسیژن داشت داغون شدم. بزار 39 هفته بهتره

سوال های مرتبط