میخام برم سنو انومالی توصیه چیزی دوستان اگه دارین لطف کنین🥹♥

۲ پاسخ

ابمیوه و بستنی و دلستر بخور🤪

هیچی فقط قبلش ابیموه شیرین بخور بچه تکون بخوره من خودم ابیموه انبه میخورم راحت تکون میخوره🩷

سوال های مرتبط

مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری